Wednesday, 24 May 2017

Morgan Stanley Online Negociação Taxas


O Fed divulgará as atas de sua reunião de 31 de janeiro a 1 de fevereiro às 14h, que pode oferecer pistas sobre se o banco central aumentará as taxas em março. Os formuladores de políticas, incluindo a presidente do Fed, Janet Yellen, têm aumentado a possibilidade de uma alta de preços mais cedo do que tarde. Também em mentes de investidores é como o Fed vê incerteza sobre política económica sob. LONDRES Lloyds Banking Group diz que seus lucros subjacentes subiram ligeiramente no quarto trimestre, uma vez que começou a se mover para além de escândalos passados ​​e um resgate do governo durante a crise financeira. O banco diz que o lucro subjacente, que exclui itens pontuais como custos de reestruturação, aumentou para 1,79 bilhão de libras de 1,76 bilhão de libras no ano anterior. Índia conselheiro chefe econ apoia chamadas para banco ruim. NOVA DELHI, 22 fev (Xinhua) - O Ministério das Finanças indiano apoiou nesta quarta-feira o call do Banco de Reservas da Índia para criar uma instituição semelhante a um banco ruim, dizendo que era urgente lidar com empréstimos problemáticos que pesavam sobre o setor bancário, . Seus comentários apoiavam visões diretas. A Saudi Aramco pediu a JPMorgan Chase e Morgan Stanley para ajudar com sua próxima IPO gigantesca e poderia recorrer a outro banco com acesso a investidores chineses. O Diretor de Investimento Direto da TD, Michelle McGrade, diz que ela ficou bastante surpresa por o preço da ação da Lloyds ter aumentado tanto quanto na quarta-feira quando comentou os ganhos recentes dos bancos. As ações globais atingiram recordes, a Europa ganha um pouco. As ações globais atingiram máximos recorde na quarta-feira, impulsionando os ganhos para o ano acima de todos os de 2016, enquanto o dólar subiu antes dos minutos do Federal Reserve, que serão analisados ​​por indícios sobre o momento do próximo aumento na taxa de juros dos EUA. Relativamente fortes salários na Europa e nos Estados Unidos. Como o mais exposto entre os principais bancos britânicos para qualquer desaceleração na economia britânica, com 97 por cento de seus negócios no Reino Unido, Lloyds tem confundido as expectativas de que os últimos anos voto para sair da União Europeia iria espremer lucros. As ações do maior credor hipotecário da Grã-Bretanha subiram 3,8 por cento em 0902 GMT, o melhor desempenho no benchmark FTSE 100. JAKARTA, 22 fev - Os maiores bancos da Indonésia devem elaborar planos para recuperar de insolvência potencial, uma medida para garantir que as autoridades não têm Para salvá-los, disse o presidente do regulador bancário na quarta-feira. Indonésias no ano passado aprovou uma lei que estabelece protocolos rígidos, passo a passo sobre como as autoridades devem lidar com a. David Benamou, sócio-gerente da Axiom Alternative Investments, diz que a Lloyds é um dos bancos europeus que reconstruir com sucesso seus negócios. Andrew Slimmon, gerente de portfólio sênior da Morgan Stanley Investment Management, explica sua visão de que há ainda uma grande oportunidade em finanças americanas. BANGLADESH, COM DIREITO DE PRIMEIRA RECUSA, FALANDO AOS BANCOS INTERNACIONAIS PARA AUMENTAR O FINANCIAMENTO - FONTE BANCÁRIA. Os principais índices de ações da China subiram para um terceiro dia na quarta-feira para se aproximar dos máximos de três meses, embora os ganhos tenham sido limitados à medida que os especuladores venderam algumas ações do setor financeiro recentemente listadas. As ações do Banco Comercial Rural Jiangsu Wujiang caíram 9,1 por cento, o maior um dia desde que foi listado no final de novembro. Ações imobiliárias mal movido. MILÃO, 22 de fevereiro - Os bancos italianos estão presos no que os especialistas da dívida chamam de purgatório, ainda forçados a pagar um alto preço por seus pecados passados, apesar dos dados de empréstimo que sugerem que estão virando um canto. A Itália tem 130 bilhões de euros em empréstimos improváveis, onde os mutuários estão em apuros, mas continuam no negócio. Os empréstimos improváveis ​​a pagar são como o purgatório: para evitar. Xangai, 22 de fevereiro - Os reguladores financeiros da China fizeram circular um projeto de novas regras destinadas a reduzir os riscos na indústria de gestão de ativos do país, de acordo com várias agências de notícias chinesas e detalhes do projeto visto pela Reuters. As regras, formuladas pelo banco central em conjunto com títulos da China, bancos e seguros. NOVA YORK - O Governador da Reserva Federal, Jerome Powell, fala sobre o Panorama Econômico e a Política Monetária antes de um almoço do Alcalde de Nova York - 18h00 GMT. DALLAS, Estados Unidos - O presidente do Banco da Reserva Federal de Dallas, Robert Kaplan, discute as questões que enfrentam a nação ea economia global - 23h30 GMT. LONDRES - Banco do vice-governador de Inglaterra para. NOVA YORK - O Governador da Reserva Federal, Jerome Powell, fala sobre o Panorama Econômico e a Política Monetária antes de um almoço do Alcalde de Nova York - 18h00 GMT. DALLAS, Estados Unidos - O presidente do Banco da Reserva Federal de Dallas, Robert Kaplan, discute as questões que enfrentam a nação ea economia global - 23h30 GMT. LONDRES - Banco do vice-governador de Inglaterra para. Os reguladores financeiros da China estão considerando a possibilidade de lançar uma nova rede reguladora sobre o setor bancário paralelo do país, segundo o relatório da SCMP. Os comerciantes estão focados na liberação de minutos da reunião de 30 de fevereiro a fevereiro de Feds, devido na quarta-feira em 1900 GMT. Também no radar é o presidente Donald Trumps discurso ao Congresso em 28 de fevereiro, que os analistas e traders esperam oferecer detalhes sobre gastos de infra-estrutura e cortes de impostos. O governador do Bank of England, Mark Carney, enfrentou um desafio dos legisladores na terça-feira. CANBERRA - O Governador do Banco de Reserva da Austrália, Philip Lowe, comparecerá no Comitê Permanente de Economia da Câmara dos Deputados. CHISINAU - Banco Nacional da Moldávia anuncia decisão de taxa de juros. ANKARA - Reunião de política monetária do Banco Central da República da Turquia. Os analistas Fred Cannon e Jeffery Harte discutem o impacto dos cortes nos impostos sobre os bancos. Metrics, Fees and Regulations A maneira básica como uma empresa de mídia é, você faz coisas, e você mostra para as pessoas, e elas gostam de olhar para ela, e Então você vai para outras empresas e dizer quothey olhar quantas pessoas estão olhando para o nosso material, você gostaria de colocar um anúncio para o seu material ao lado de nosso stuffquot E eles dizem que sim, e pagá-lo. E você desenvolve métricas - measuringxA0como muitas pessoas olham para o seu material, e por quanto tempo, e como eles são ricos e como é provável que eles estão comprando productsxA0-- para convencer os anunciantes a pagar-lhe mais. Isto é, em certa medida, uma questão de medição científica, mas é principalmente uma questão de persuasão: seu trabalho é criar uma história sobre como, certamente, não thatxA0 manyxA0 pessoas estão olhando para o seu material, mas eles são todos os jovens hip influencersxA0with renda disponível , Então os anunciantes devem pagar muito para alcançá-los. O artxA0 não está em medir os números brutos itaposs em explicar o valor escondido nesses números. A maneira como uma empresa de mídia social funciona é exatamente a mesma: você mostra as pessoas coisas, eles olham para ele, e as empresas pagam para mostrar seus adsxA0 para essas pessoas. Ou thataposs como ele funciona em teoria, e no Facebook. Mas as empresas de mídia social fase anterior adicionar uma ligeira torção para este processo, que é que muitas vezes donapostxA0 vender muitos anúncios. Ainda. Lá, xA0 em vez de desenvolver métricas para convincexA0 advertisersxA0 para dar youxA0money, youxA0develop métricas para convincexA0 investorsxA0 para dar youxA0money. A arte aqui é muito parecida com a das empresas regulares de mídia: o seu trabalho não é apenas medir o número bruto de pessoas que procuram o seu material, mas elaborar uma história sobre o quão desejável essas pessoas são para os anunciantes, por causa de sua juventude Ou riqueza ou cultural cachet ou obsessão com suas coisas ou o que quer que. Este é um financiamento corporativo muito simples. EventuallyxA0-- depois que você for público e for mais estabelecido - você girará sua atenção a larding suas coisas acima de withxA0lots dos anúncios. Quando você faz isso, todas as suas métricas - quantas pessoas olham para as suas coisas, como elas são atraentes para os anunciantes, como eles estão comprometidos com suas coisas - se traduzirá em dinheiro. (Não de uma maneira direta mecânica, mas eles vão subjugar a história que você diz para os anunciantes, que lhe dará dinheiro.) Quanto melhor e mais persuasiva as métricas são, mais dinheiro os anunciantes vão te dar (no futuro). Quanto mais dinheiro os anunciantes lhe derem (no futuro), maior o valor presente desses fluxos de caixa descontados é agora, para os investidores, modelando o valor de sua empresa. Ainda se sente um pouco como uma arbitragem, ou um truque de mão. Se os seus usuários são tão valiosos, por que não justxA0 ganhar dinheiro com eles xA0A história que você está dizendo aos investidores está em vigor quothere é uma história que vai dizer aos anunciantes, mas não ainda. quot O fato de que você está dizendo isso aos investidores implica que isxA0 Mais convincente para os investidores do que para os anunciantes. XA0 De qualquer forma aqui está o meu colega Shira Ovide na Snap Inc. popular da Bloomberg Gadfly planejada oferta pública inicial, e as métricas de uso e engajamento que está apresentando aos banqueiros, que também podem fazer dobrar o dever como Magia diversionary corporativa - olhar para este objeto brilhante aqui - para inundar os investidores com métricas escolhidas a dedo que pintam a empresa na melhor luz e distraí-los de sua contagem mensal de usuários. quot Mas por que wouldxA0investors cuidado aboutxA0 contagem de usuários mensais. Os investidores devem se preocupar com xA0 dinheiro. Usuários mensais e quaisquer outras métricas de engajamento - quanta porcentagem de usuários tirar fotos usando a câmera do appx2019s, bem como quantas dessas imagens usam geofilters, nesse tipo de coisa - são sinais de segunda ordem na estrada para o dinheiro. XA0A estrada para o dinheiro é longa, e Snapchat está apenas começando. Ovide: Crescimento de receita deve ser uma brisa porque Snapchat está apenas começando a discagem para cima suas vendas de publicidade. A empresa agora faz aproximadamente 1xA0in vendas de anúncios para cada usuário, de acordo com um cálculo Gadfly baseado em estimativas de receita xA0eMarketer e números de usuário da Inteligência Bloomberg. Facebook e Twitter estão em 16 e 8, respectivamente. Em certo sentido, a Snapaposs IPO, em que vai sair e dizer aos investidores sobre como é que as pessoas estão usando seus geofilters ou qualquer outra coisa, é uma boa prática para quando ele decide realmente ganhar dinheiro, o que vai fazer, saindo e dizendo Anunciantes sobre o quão valioso é que as pessoas estão usando seus geofilters ou qualquer outra coisa. Mas em outro sentido, parece estranho - não em comparação com outras empresas de mídia social ou internet, talvez, mas ainda estranho - para começar com os investidores. Você pode classificar de dividir os serviços financeiros industryaposs atividades em duas categorias, (1) fazendo coisas e (2) vendê-lo para você, eo custo de fazer coisas mantém indo para baixo. Se você quiser comprar um fundo negociado em bolsa nestes dias, as decisões de investimento do fundo de caixa são provavelmente xA0automated e seus comércios são feitos provavelmente pelo computador. Não há apenas um monte de alto-toque de trabalho de alto valor que vai para transformar seu dinheiro em um investimento diversificado eficiente no mercado de ações. Por outro lado, se você comprar esse ETF de um Morgan Stanley consultor financeiro, há um monte de trabalho caro que vai para obter o seu dinheiro fora de sua carteira. Como, esse conselheiro provavelmente tem um escritório. Tem cadeiras. Ele se lembra dos nomes dos seus filhos. Ele toma o tempo para conversar com você sobre seus objetivos financeiros. HexA0requires muito mais cuidados e alimentação do que a lista de ações que está fazendo as decisões de investimento real para o seu ETF. Aqui está uma história sobre como Morgan Stanley disse a alguns emissores de fundos para pagar uma taxa ou risco de ter ofertas futuras bloqueadas de sua rede de vendas, o quotreflects um esforço em Wall Street para reforçar a receita de corretagem como investidores fugir caro gerenciado fundos para passivo mais barato (Morgan Stanley quotsaid o custo cobriu uma gama de serviços, incluindo acesso aos consultores financeiros da empresa, gestão de sucursais e home office pessoal). Obviamente, se você é um provedor de ETF, as taxas de distribuição torná-lo triste. Se você é um investidor ETF com um conselheiro Morgan Stanley, eles também podem deixá-lo triste. Você só quer os melhores produtos porque Morgan Stanley se recusam a dar-lhe esses produtos apenas porque seus fornecedores se recusam a pagar suas taxas Mas a realidade desconfortável é que muitos dos custos dos serviços financeiros são os custos de lançá-los para você, e alguém xA0 Tem de pagar esses custos. (Itaposs você.) Isso não é particularmente louco ou qualquer coisa quando você comprar leite, você provavelmente está em algum nível ciente de que parte do preço vai para pagar por caixas e telas de supermercado e caixas e assim por diante. O negócio de serviços financeiros sempre tem uma maneira de torná-lo olhar um pouco tawdry, com certeza, mas onexA0can simpatizar. Se você está comprando seus ETFs em uma maneira low-touch, low-cost, alta tecnologia - robo-conselheiros em linha - então, certamente, você deve esperar os custos da distribuição ser baixo. Mas se você estiver indo para um caro consultor financeiro para hand-holding e childrensapos-nomes-lembrando e, em seguida, basta comprar ETFs de baixo custo dele, você não deve se surpreender se ele quer fazer um pouco de dinheiro. Uma teoria da regulação. Estou trabalhando numa teoria tentativa de regulação. Ele vai como este: Existem dois tipos de regulamentos: regulamentos personalizados e regulamentos em massa. Um regulamento personalizado é projetado para realizar um objetivo particular. Você wantxA0people fazer algo, então você escreve uma regra mandating que fazê-lo e puni-los se eles donapost. Por exemplo, se você quiser que as empresas dos Estados Unidos mantenham empregos nos Estados Unidos, você pode escrever uma regra para mandar que, e para cotizar um imposto de fronteira de apostolado majoritário em empresas que movem empregos fora dos EUA. Esse é um exemplo de um regulamento personalizado e é Bom porque mantém empregos nos EUA. Os regulamentos em massa são o tipo que você compra no quintal, aqueles que você mede por quantidade, em vez de propósito. O donapost tem um propósito, realmente eles são apenas uma fita quotred genérica. Estes são os regulamentos que os presidentes Freqüentemente anunciam que irão cortar pela metade, ou congelar com uma ordem executiva. Essas regulamentações não vêm de um desejo razoável de alcançar um objetivo específico, mas de um purexA0impulse para regulamentar. As regulamentações de xA0Bulk são ruins porque impedem que as empresas façam negócios-y thingsxA0without realizando qualquer coisa good. xA0 Todos os regulamentos são regulamentos personalizados. Toda discussão de quotregulationquot é sobre regulamentos em massa, que não existem. De qualquer forma, ontem, o presidente Donald Trump reuniu-se com líderes empresariais e prometeu regulamentar os regulamentos - leia: regulamentos em massa - aproximadamente 75 por cento. (Se você quiser fazer algo monstruoso e especial, ele disse a eles. Ele não parece ter entrado em detalhes sobre quais os regulamentos que ele iria cortar, o que se encaixa perfeitamente com a minha teoria. Por outro lado, ele prometeu impor novas regulamentações exigindo que as empresas mantenham suas operações nos EUA (quando você tem uma empresa aqui, você tem uma fábrica aqui), e aumentando seus impostos se não o fizerem. As empresas também enfrentarão novas restrições para tentar exportar bens, já que Trump está planejando abandonar vários acordos comerciais. XA0 Esses são, naturalmente, importantes e pesados ​​novos regulamentos. Mas são regulamentos feitos sob encomenda, e assim são notxA0covered pela promessa de Trumpaposs cortar regulamentos do volume por 75 por cento. Tudo faz sentido, mas você tem que ter uma teoria. XA0 Em notícias talvez relacionadas, Trump anunciou um congelamento de contratação para os trabalhadores federais xA0while ele está no meio de contratação de milhares de pessoas para a sua administração staff. xA0 Isso soa estranho, até que você Perceber que Trump é freezingxA0 bulkxA0 contratação enquanto continuousxA0 customxA0 contratação. Se os fundos mútuos fossem ilegais, quanto mais o fundo de stocksxA0a possuísse, menos atenção eles pagassem, e mais os gerentes de prejuízo poderiam se levantar, diz a ciência: Chicago Boothx2019s Elisabeth Kempf, junto com Bocconi Universityx2019s Alberto Manconi e Tilburg Universityx2019s Oliver G. Spalt, examina O impacto econômico de um ambiente em que os acionistas são incapazes de monitorar ativamente todas as empresas em que investem. Em consonância com a estrutura padrão agente-agente da teoria econômica, em que os agentes (gestores) agem em nome dos diretores (acionistas), os pesquisadores Descobrem que quando os acionistas são xDD, os executivos x201D têm maior margem de manobra para maximizar os ganhos privados, em detrimento do valor para os acionistas. X201CWe explorar as características únicas dos dados das holdings institucionais dos EUA para mostrar que os gerentes respondem a monitoramento temporariamente mais flexível, induzida por investidores com atenção limitada, concentrando sua atenção em outros lugares, envolvendo investimentos que maximizam os benefícios privados à custa dos acionistas x201D escrever Kempf, Manconi, E Spalt. Nossas principais conclusões sobre as disposições de governança corporativa sugerem que os fundos mútuos estão menos envolvidos do que os VCs e fornecem menos governança em geral. Ao mesmo tempo, é provável que ofereçam incentivos mais indiretos aos empreendedores em algumas dimensões específicas por meio de disposições contratuais consistentes com fundos mútuos de fontes exclusivas de financiamento. Especificamente, verificamos que as rodadas de investimento de fundos mútuos estão associadas a menos direitos de fluxo de caixa e menos direitos de controle em muitas dimensões. Por exemplo, os fundos mútuos são mais propensos a usar ações preferenciais conversíveis diretas, o que está associado a provisões de incentivos indiretos mais fracos do que ações preferenciais participantes que são populares entre os CRs. Os fundos mútuos são significativamente menos representados no conselho de administração que são assim menos prováveis ​​monitorar diretamente os unicórnios da carteira com a intervenção da placa ou votando em ações incorporando importantes. Estes resultados sugerem que os fundos mútuos não são susceptíveis de prestar serviço de governança semelhante ao VCs. Ao mesmo tempo, verificamos que as rodadas de investimento de fundos mútuos estão associadas a um número significativamente maior de direitos de resgate: ou seja, as ações preferenciais conversíveis que os fundos de investimento possuem são mais susceptíveis de serem resgatáveis. Tais resultados são robustos em todas as nossas especificações diferentes. As rodadas de participação em fundos mútuos também estão associadas a menos penalidades de pagamento por jogo, o que significa que elas são menos propensas a ser bloqueadas em refinanciamento de investimentos de unicórnio quando as empresas de carteira subjacentes não tiverem um bom desempenho. Isto é coerente com a minha opinião de que os mercados privados são os novos mercados públicos. A divisão tradicional era que os capitalistas de risco investem em mercados privados, onde não há liquidez e compensam sua falta de liquidez com muitos controles e direitos de controle que os fundos de investimento investem em mercados públicos onde há liquidez e assim demandam muito menos Forma de monitorização e controlo. Agora, os fundos mútuos investem em mercados privados, mas apenas nos mercados privados que parecem mais com os mercados públicos - os fundos mútuos parecem estar mais interessados ​​do que os fundos de capital de risco em investir em rondas finais e setores quentes - e exigem relativamente mais liquidez e menos Do que os capitalistas de risco. Esta história Jessica Pressler sobre Donald Trumpaposs defensores de Wall Street é tão delicioso quanto youaposd esperam que seja, o que quer dizer muito delicioso, mas com um tom de aterrorizar. Um monte de foco é sobre Anthony Scaramucci, o fundo de fundos de marketing que agora se tornou uma pessoa Trump relações públicas. Quando Pressler escreveu pela última vez sobre Scaramucci, xA0he foi um proponentxA0of Key Secret Trump Theory, a idéia de que Trump é muito mais pensativo e pragmático do que suas palavras, ações e história sugeriria. Ele ainda está - ele estava defendendo em Davos na semana passada - mas sua defesa agora parece mais escura e mais cínica. (QuotIx2019ll fazer o que quer que você quer, quotxA0he disse Mike Pence.) XA0James Grant, gentilmente, chama de quota clássico contrarian betquot: Ser uma pessoa de grande negócio em uma grande empresa de Wall Street e alinhar publicamente a si mesmo com um candidato que chama Para a construção de muros e para o arredondamento de imigrantes, um mulherengo notório, que vadia-shames concorrentes beleza-concurso e uma vez brincou sobre namorar sua própria filha, levaria o que o generoso Grant chamados x201Ca certo tipo de coragem moral. x201D Em outro lugar, É Andrew Ross Sorkin sobre Trumpaposs ativista-investidor método de lidar com as empresas como presidente. E Trump continua a mentir sobre ganhar o voto popular. As pessoas estão preocupadas com os unicórnios. Muitas vezes esta seção é sobre como as pessoas estão preocupadas que as avaliações de empresas privadas de tecnologia são muito altas, mas eu sinto como nos dias de hoje há maiores preocupações na Floresta Encantada do Unicórnio. Uma preocupação chave entre a elite do unicórnio parece ser o fim do mundo, Que aparentemente será especialmente difícil para os miopes: Yishan Wong, um dos primeiros funcionários do Facebook, foi o CEO De Reddit de 2012 a 2014. Ele, também, teve cirurgia ocular para fins de sobrevivência, eliminando sua dependência, como ele colocou, x201Con uma ajuda externa não sustentável para visão perfeita. x201D Em um e-mail, Wong disse-me, x201C A maioria das pessoas apenas Assumir acontecimentos improváveis ​​acontecer, mas as pessoas técnicas tendem a ver o risco muito matematicamente. X201D Ele continuou, x201CThe tech preppers não necessariamente acho que um colapso é provável. Eles consideram um evento remoto, mas um com uma desvantagem muito grave, por isso, dado o quanto eles têm, gastando uma fração de seu patrimônio líquido para se proteger contra thisxA0.xA0.xA0. É uma coisa lógica a fazer. x201D Eu amo thatxA0sort do apelo falso à matemática, como Wong calculou a probabilidade exata de um colapso social e econômico, ea perda esperada condicional a esse colapso, e decidiu que justificou-se com a cirurgia de olho a laser. Você não entenderia a menos que você tomasse aulas em equações diferenciais e no design do sistema operacional. De qualquer forma, há alguns que se opõem ao prepperismo tecnológico: Max Levchin, fundador da PayPal e da Affirm, uma startup de empréstimos, me disse, uma das poucas coisas sobre o Vale do Silício que eu desgosto ativamente do sentido de que somos gigantes superiores que movem a Agulha e, mesmo se ele é o nosso próprio fracasso, deve ser poupado. Para Levchin, preparar para a sobrevivência é um erro moral que ele prefere x201Chut down conversas de festa x201D sobre o tema. X201CI normalmente perguntar às pessoas, x2018So youx2019re preocupado com o pitchforks. Quanto dinheiro você doou para o seu local sem abrigo shelterx2019x201D Falando de whichxA0Here é uma história sobre como um monte de drivers Uber dormir em seus carros: Howard tem sido estacionamento e dormir no 7-Eleven quatro a cinco noites por semana desde março de 2015, Quando ele começou a alugar um carro de Uber e precisava trabalhar mais horas para fazer seus pagamentos mínimos. Agora que o itx2019s começou o frio, acorda cada três horas para girar sobre o calefator. Hex2019s raramente sozinho. Na maioria das noites, dois ou três outros condutores de passeio de sono em carros estacionados ao lado dele. Itx2019s seguro, ele disse, e os funcionários deixam os motoristas usar o banheiro. Suprema Corte Regras Breiton Trigger Necessita Voto Parlamentar. Aetnax2019s 37 Billion Humana Takeover Bloqueado por Juiz. Bancos estão a perder taxas se Aetna-Humana Deal colapsos. A indústria de fundos de hedge encerrou 2016 com 3,02 trilhões de ativos globais sob gestão, ultrapassando a marca de 3 trilhões pela primeira vez, enquanto os ganhos de desempenho compensaram as retiradas líquidas. Após a saída da Bond Chiefx2019s. Englander deixou sozinho novamente. Yahoo vê negócio de Verizon que toma mais por muito tempo do que esperado. Fed debate mais de 4,5 trilhões telas de balanço em 2017. Money-Fund Overhaul dá Federal Home Loan Banks nova proeminência. A gigante da aposentadoria TIAA Rebrands Asset Management como ele procura novos investidores. Um perfil de John e Laura Arnold. Regras de estrutura de mercado e notas de rodapé. O estatuto de limitações e derrogação. Em Wells Fargo, os ramos do banco foram indicados fora às inspeções. Procuradores franceses que olham 22 alvos em sondas do escapamento de Panamá. Ex-analista de capital da MSD preso após julgamento. Quando a responsabilidade criminal corporativa por insider trading faz sentido A administração Trump não confia nem em seus próprios nomeados nem em seus próprios apoiantes e está criando uma situação em que essa falta de confiança é recíproca. O melhor trabalho é o cientista de dados. Thereaposll ser um Playboy Club em Midtown Manhattan. O ATM de Bitcoin de MontrxE9al roubado em Robbery tarde-noite. Rastreadores famosos da serpente da arma a mais atrasada de India na guerra de Florida em pythons. Tram ladrão. Fraldas de cavalo. xA0 Se você gosta de getxA0MoneyxA0StuffxA0in formulário de e-mail útil, direito em sua caixa de entrada, pleasexA0subscribe neste link. Obrigado xA0 Esta coluna não reflete necessariamente a opinião do conselho editorial ou Bloomberg LP e seus proprietários. Contato com o autor desta matéria: Matt Levine em mlevine51bloomberg Para entrar em contato com o editor responsável por esta história: James Greiff em jgreiffbloomberg Matt Levine é um colunista da Bloomberg View. Foi editor do Dealbreaker, banqueiro de investimentos da Goldman Sachs, advogado de fusões e aquisições da Wachtell, Lipton, Rosen amp Katz e funcionário do Tribunal de Apelações dos EUA para o Terceiro Circuito. Um total de 28 executivos-chefe de empresas de bares e restaurantes assinaram uma carta conjunta ao Daily Telegraph criticando os enormes aumentos de taxa de negócios enfrentados pelo setor. Uma campanha destacando a injustiça dos aumentos está sendo encabeçada pelo ALMR, cuja presidente-executiva Kate Nicholls apareceu duas vezes no programa Radio Fours Today na semana passada falando sobre o problema. Signatários da carta incluem os patrões de Sushi YO, Grupo Azzurri, Carluccios, Mitchells amp Butlers, Wagamama, Stonegate Pub Company e Casual Dining Group. A carta afirma: Pubs e restaurantes são a rede social original, mas o nosso é o único setor de negócios enfrentando enormes aumentos de taxa de negócios em cada região britânica. Sabemos que o governo vai ganhar 1 bilhão mais de taxas de negócios após abril com metade deste vindo de comer e beber empresas e que irá subsidiar cortes de impostos para negócios on-line. A recente estratégia industrial dos governos visa ajudar as empresas a começarem e prosperarem em todo o país, reequilibrando o crescimento em todas as regiões, mas os aumentos nas taxas de negócios dos bares e restaurantes minam essa estratégia antes mesmo de ser implementada. Nosso setor é verdadeiramente regional e está particularmente bem posicionado para proporcionar crescimento nacional, criar empregos e estimular a regeneração em torno da Grã-Bretanha. Comer e beber cerca de 60 bilhões, empregando diretamente 1,5 milhão de pessoas, e 80 do setor são pequenas e médias empresas. Já contribuímos com mais de 18 bilhões de dólares em impostos e carregamos um ônus desproporcional nas taxas de negócios. As mudanças propostas aumentarão essa disparidade em 500 milhões, atingindo empregos e travando investimentos. A criação de emprego através do crescimento estratégico é o catalisador de uma economia que funcione para todos. Se o governo quiser atingir este objetivo, então ele precisa apoiar a nossa indústria, em vez de penalizar o sucesso. O alívio imediato da taxa para pubs e restaurantes semelhante aos 60 milhões recentemente concedidos aos fornecedores de banda larga iria fornecer assistência tangível neste momento crítico e enviar uma mensagem positiva para a indústria. Cerca de 8.500 bares, restaurantes e hotéis na Escócia terão um aumento em suas taxas de negócios máximas de 12,5 após protestos para o governo escocês, anunciou o secretário de Finanças. Derek Mackay fez o anúncio em Holyrood seguindo a pressão sustentada dos grupos empresariais sobre os aumentos propostos da taxa. Três em cada dez empresas na Escócia estão enfrentando um aumento em suas taxas após a primeira reavaliação desde 2010. Uma reavaliação estava prevista para ocorrer em 2012, mas foi adiada pelo governo escocês. Algumas das empresas estavam enfrentando aumentos de mais de 100. Mackay disse: Esta é a primeira reavaliação de taxas de negócios desde 2010 e leva em conta as mudanças nos valores de propriedade durante a recuperação econômica. É conduzido por avaliadores independentes nomeados pelo governo local. Embora os conselhos retenham toda a receita das taxas de negócios e tenham o poder de oferecer reduções de taxas, ficou claro que existem alguns setores e regiões onde o aumento dos valores tributáveis ​​está fora de alcance com o quadro mais amplo da reavaliação. Eu ouvi e decidi que vamos agir a nível nacional para combater o impacto. Empresas de hotelaria, como hotéis e pubs, em toda a Escócia verá aumentos não máximo de 12,5, reconhecendo as preocupações que foram levantadas comigo sobre a escala dos aumentos ea metodologia de avaliação que os diferencia de outros setores. Além de escritórios em Aberdeen e Aberdeenshire verá qualquer aumento tampado em 12,5 em reconhecimento do efeito da queda no preço do petróleo na economia local. Outra notícia: a inflação de foodservice atingiu 2,9 em janeiro A baixa oferta e os custos crescentes de itens-chave, incluindo vegetais, açúcar, óleos e gorduras e bebidas quentes levaram a um aumento de 2,9 nos preços dos serviços de alimentos em janeiro de 2017 comparado ao começo de 2016. Headline encontrando da última edição do Foodservice Price Index de Compras de Prestígio e CGA Estratégia. Continua uma tendência ascendente nos preços grossistas dos serviços de restauração e amplia o hiato entre a inflação no setor e a inflação no consumidor, medida pelo Índice de Preços ao Consumidor. O aumento dos custos do petróleo e da libra fraca aumentaram a pressão sobre os preços em toda a cadeia de suprimentos no ano passado. A inflação dos preços do foodservice foi impulsionada em janeiro por uma alta dramática no preço dos vegetais, que subiu 10,4 em relação a janeiro de 2016. O aumento é uma conseqüência das más condições climáticas em toda a Europa que cortaram em suprimentos de muitos itens comuns, incluindo folhas de salada E courgettes. Isso tem levado a uma ampla cobertura mediática de uma crise no fornecimento de muitos vegetais, levando até mesmo os supermercados a racionar ou retirar itens onde as ações são limitadas. A inflação também é evidente nos óleos e gorduras, onde os preços estão 9,5 mais altos do que há um ano, em parte devido à baixa oferta de óleo de palma. Os preços do açúcar e produtos relacionados cresceram 4,9 anos, graças a menores exportações de mercados-chave e contratos de preços mínimos introduzidos no mercado por empresas de toda a indústria açucareira. Os preços do café subiram pela mesma margem que a demanda continua a superar a oferta em todo o mundo, enquanto os preços do chá foram atingidos por secas no Quênia. Mas o Foodservice Price Index também revela algumas razões para otimismo sobre preços no setor como 2017 desgasta. A produção doméstica começará a entrar em funcionamento em breve e deverá reduzir a dependência de importações mais caras, e há evidências de que os preços da manteiga começaram a cair nas últimas semanas. Há também alívio na categoria de leite, queijo e ovo, onde os preços foram 1,3 mais baixos em janeiro do que um ano antes, embora a redução da produção interna eo aumento dos preços no mercado de leite pudessem logo acabar com essa tendência descendente. Christopher Clare, head of consulting and insight at Prestige Purchasing, said: What we are seeing in this months Foodservice Price Index figures is the pass-through of sharp increases in the commodity prices of many imported salad products and vegetables. Whether it reflects the full extent of the increases remains to be seen, and next months figures will be key. Phil Tate, chief executive of CGA Strategy, said: The latest edition of our Foodservice Price Index shows that pressure on pricing continues to mount. The broad range of categories facing inflation is a cause for concern, and it makes the need for resourceful purchasing strategies and careful price monitoring all the more apparent. The Foodservice Price Index is jointly produced by Prestige Purchasing and CGA Strategy, using data drawn from over 50 of the foodservice market and around 7.8m transactions per month. More information on specific categories is available on a subscription basis. Hotel Chocolat reports progress as it grows cafe estate Hotel Chocolat has reported it now has ten shops plus cafe sites, giving it the opportunity to flex its customer offer for each catchment. Sales grew 14 to 62.5m in the 26 weeks ended 25 December 2016. Profit before tax was up 28 to 11.2m and underlying Ebitda was up 27 to 13.7m. Angus Thirlwell, co-founder and chief executive of Hotel Chocolat, said: This has been another period of good progress for Hotel Chocolat with strong growth in both sales and profitability. The critical Christmas period was very successful, helped by good availability, popular and innovative new ranges and significantly increased digital transactions. We have strong plans in place for the key spring seasons of Mothers Day and Easter and are confident of further progress. I am pleased to report continued progress for the Hotel Chocolat brand during the 26 weeks to 25 December 2016. Revenue in the period grew by 14 (12 on a proforma basis) and profit before tax for the period increased by 28. Hotel Chocolat delivered growth across all channels, benefitting from improved seasonal ranges including new gift hampers, which encouraged customers to trade up to higher price points. The business remains focused on the three key pillars of its growth strategy: We opened ten new stores in the period and completed one relocation. Of the new stores, seven included variations of our Hot Chocolat-led cafe offer. The modular design of the cafe allows us to tailor the offer to the site and the catchment for example our new store at Euston station includes a takeaway-only cafe, whereas our new store in Worcester includes 50 seats and a separate space for tasting experiences. The group also signed a further lease on a 1,500 sq ft unit in a prime location on Buchanan Street in Glasgow, which will open later in 2017.Significant capital investments at our factory were completed in September, on time and on budget, this increased manufacturing capacity by 20. This increase enabled the group to produce more stock and thus maintain strong availability right up to the end of the Christmas season. Improved efficiency supported a gross margin increase of 0.6 percentage points. Digital revenues, comprising website plus subscription club, grew 11 overall. The website delivered a 23 year-on-year growth driven by a strong increase in customer numbers and increased average transaction value. A new website launched in January 2017 and initial indications are encouraging with mobile conversion increasing significantly, the new site is faster and dwell time has also increased. Subscription club sales declined 6, while operating profit increased. New customer recruitment activities into the club have been scaled back whilst the model is being improved and reformed around the new website, which launched in January 2017. The next phase of the Tasting Club evolution will improve the online customer experience and integrate product despatch into the central distribution centre, rather than outsource. A new subscription clubs team is now in place to add focus and drive behind this important channel, with good growth opportunities ahead. This is the first reporting period for which Hotel Chocolat Estates Limited, Saint Lucia (HCESL) was part of the group for the full period. Development of a new visitor attraction is progressing well and expected to open in 2018. The group has a Cocoa Spa in Saint Lucia and also sells a range of Cocoa Beauty products. Currently these products represent less than 1 of total sales. The group has entered into a joint venture with its chairman Andrew Gerrie to further develop and grow this category. The group owns 30 of the venture Rabot 1745 Limited and Andrew Gerrie holds 49, with the balance held by other parties. It is envisaged that the venture will operate as a low cost start-up, with the goal of developing an enhanced beauty product range with a view to growth in the medium to long term. Since the end of the period, trading has continued in line with expectations. The plans for the key Mothers Day and Easter seasons build upon the successes of Christmas, including improved gifts and childrens ranges. The pipeline for new stores is encouraging with the new formats providing increased flexibility to adapt to different locations. We are in the process of finalising our next set of capacity and capability investments for our production facility in order to ensure we can both meet our growth aspirations and improve efficiency in the years ahead. The transition to the new website happened on time and now provides us with exciting growth potential. The headwinds facing all retailers in the UK are widely projected to drive input cost inflation, however the group seeks to mitigate these headwinds through a combination of vertical integration, UK-based manufacturing, and currency hedging. A strong differentiated brand that offers great products and customer service, priced as an affordable luxury also provides further mitigation, giving the board confidence in the groups continued progress. Entries for beer and cider awards leap 25 Entries to the International Brewing amp Cider Awards 2017 have leapt by 15 on the previous competition, held in 2015. This years total is comfortably past the 1,100 mark, with ciders up by 30 on 2015, beers up by 12, and entries received from 50 countries. Brewers and cider makers are now sending their products draught and smallpack to Burton-on-Trent, where judging takes place on 7-9 March. Medal winners are announced on 10 March, and the Championship winners in ten categories are announced at a presentation luncheon in April. Ruth Evans, director of competition organisers Brewing Technology Services (BTS), said: Its good to see entries to our Awards take this impressive upwards step, in terms of total number, geographical reach and appeal across all sectors, from regional microbrewers and artisan cider-makers right up to multi-nationals. We also received entries from many producers and brand owners who havent taken part in the competition before, which reflects the excellent reputation that the Awards have built among the global brewing and cider making communities. Were especially pleased with the increase in cider entries. We reintroduced cider to the Awards in 2013, after an absence of some decades, and cider makers have been keen to take part. Ours is now, we believe, the most international of all the cider competitions held around the world. The three new classes we introduced to the beer competition elicited a lot of interest, endorsing our belief that there was a need to showcase these new, emerging styles. The new beer classes were: sour beer, zero gluten beer and extra strong beer (ABV of 10 and above), while the cider competition includes two new classes of flavoured ciderperry or pear cider: one for fruit flavoured cider and one for ciders flavoured with other ingredients. In addition, a new speciality ciders class accommodates ciders made using innovative or atypical process, such as ice cider, barrel-aged cider or apple win. The new classes were added to ensure the Awards are always up to date, reflecting current market trends and product innovation as well as brewing and cider making traditions. Judging for the 2017 Awards takes place from 7-9 March in Burton-on-Trent. The competition is unique in requiring that only working brewers and cider makers may join the judging panel. This criteria and the depth of experience of the panel, combined with a double blind system for judging and the consensus approach to assessing the entries, has given the competition a reputation for a robust and fair judging process. The overall championship winners in 10 categories are unveiled at a presentation ceremony held at Londons Guildhall on 26 April which is attended by medal winners and others from the global brewing and cider industries. BII boss government needs to rethink business rates valuation system to give high streets chance of survival, Wetherspoon pub faces 321 rise British Institute of Innkeeping chief executive Mike Clist has said the government needs to rethink the business rates valuation system to give high streets a chance of survival. Clist highlighted his home town of Aldershot in Hampshire as just one example where business rates were crippling licensed premises. He cited the example of JD Wetherspoon, which recently opened a pub in the town centre but is set to see its business rates jump 321 under the new valuation from 30,000 to 126,500. The Restaurant Group has also opened a Frankie amp Bennys in the towns new Westgate Centre and faces an 18 rise in rates from 76,000 to 89,500. Meanwhile, online businesses such as Amazon are set to see their rates fall. Clist said: Pubs pay nearly 500m more than they would if they were rated on a level commensurate with Amazon. You will hear ministers say 75 of business rates will not change but many are already higher than they should be, with the remaining 25 financing the 1bn in extra rates expected from this 2017 revaluation especially in cities and the south. The rating system of this country is close to being broken. As local shopping centres across the country continue to fail, the government needs to realise you cannot make up for those losses by constantly upping the amount remaining businesses pay. It is time to look at ratings again and adjust them so the online retailers, which turn over millions of pounds, pay the rates they should and local businesses are given a chance to survive. The momentum for change is growing newspapers, MPs and ministers are speaking out on this issue. Please join the campaign now by writing to your MP today and become someone like me, just a local lad who wants to save his town, his shops and, most of all, his pubs. London Evening Standard launches Britains biggest food festival The London Evening Standard will launch Britains biggest food festival this summer to celebrate Londons status as the worlds leading culinary destination. London Evening Standard Food Month will see hundreds of events take place in June across the capital, reflecting the scores of gastronomic traditions from around the world represented on the streets of London. The events centrepiece will be the Night Market, an outdoor dining experience in a London park inspired by the street food scene. It will run for 12 evenings from 7 June and feature up to 50 restaurants, food trucks and bars, as well as live entertainment. Full details, including the venue and ticket sales, will be announced in April. London Food Month will also promote awareness of food waste and hunger in tandem with charity partner The Felix Project. The programme is being drawn up by the festivals creative directors food writers Grace Dent and Tom Parker Bowles. Jason Atherton, the Michelin-starred owner of restaurants such as Pollen Street Social, said: I regularly cook in five different continents but London is definitely leading the way. We are so lucky to have easy access to incredible ingredients from Scotland, Wales, Cornwall and the south of England, as well as our neighbours in Europe. We have the best larder anywhere and it puts us ahead of the game. Londons food scene has boomed over the past 25 years, going from a gastronomic wasteland to the world leader it is now. Four-fifths of loyal customers very or extremely likely to revisit foodservice brands Four-fifths of consumers who consider themselves loyal are very or extremely likely to revisit a foodservice brand, according to new research. The Big Data What is It report from hospitality management solutions company Zonal Retail Data Systems and CGA Peach looked at consumers behaviours, preferences and how they engage with brands when eating and drinking out. The report also revealed customers who feel valued are three times more likely to return to a foodservice brand time and again. But trust is still an issue for operators, with almost a quarter of 18 to 34-year-olds surveyed citing lack of trust as the biggest barrier to engaging with a brand. Gaining their trust is therefore essential as 72 are ready to engage with and share their data in return for instant offers. Meanwhile, 69 of guests cite speed of service as the biggest frustration when eating out. CGA retail business unit director Jamie Campbell said: Loyalty is always a hot topic within the eating and drinking out market, but current market conditions and the fight for share of spend mean its more important than ever. From a consumer perspective, loyalty is often perceived as an emotional factor but the reality for operators is we want them to keep coming back, which is something far more behaviourally driven. Meanwhile, operators have been reminded of the importance of using the data they capture effectively. Zonal chief executive Stuart McLean said: To analyse customer basket data from every aspect of their journey from booking online to ordering, payment and feedback technology integration is essential. With ever-increasing volumes and sources of data, successful companies will be those that harvest the data to gain the insight they need to make better decisions on their business strategies. Investing in technology in isolation is not sustainable its operators with a clear strategy that will reap the benefits. Taking an integrated approach is key and that is something that we understand at Zonal. SIBA appoints Brecon Brewing owner Buster Grant as chairman The Society of Independent Brewers (SIBA) has appointed Buster Grant, owner and head brewer of Brecon Brewing in Wales, as its new chairman. Grant will take the chair for the first time at SIBAs annual general meeting on Thursday, 16 March during its BeerX event in Sheffield. The new chairman will work closely with SIBA managing director Mike Benner and Justin Hawke, of Moor Beer Co, who has been elected SIBAs new vice-chairman. Current chairman, Exe Valley Brewerys Guy Sheppard, is stepping down at the end of his maximum three-year term. Grant has more than 16 years experience in the brewing industry and has been heavily involved in SIBA since his first election to the board in 2008 and again in 2012. He joined SIBAs executive board last year. American-born Hawke trained as a brewer in San Francisco before taking over the then-defunct Moor Beer Co in Bristol in 2007. Benner said: Buster brings with him a wealth of experience and has for many years been a strong voice on behalf of SIBAs brewing members. Together we will present SIBAs 2020 Vision at the AGM in Sheffield, setting out how we will help members thrive in a challenging marketplace with a positive and hard-hitting response. Grant added: The reputed curse of may you live in interesting times has never seemed truer, with a number of threats and opportunities facing our industry. However, I see mostly opportunities and Im delighted to be working with Mike and the team towards a goal of a more professional industry, with a real focus on quality products, sustainable business and fair access to market for all our members, whatever their size. Joe Allen to host AIR breakfast briefing The Alliance of Independent Restaurants (AIR) will hold a breakfast briefing on Wednesday, 1 March at renowned Covent Garden restaurant Joe Allen (pictured) to outline its future plans. AIR has been set up to provide a forum and support network for owners and operators of independent restaurants. The breakfast meeting will include announcements on AIRs growth plans for 2017 and beyond as well as a panel discussion on what it means to be an independent restaurant or hospitality business and issues threatening the sector. AIRs programme of events will also be announced at the event, including dates for networking meetings, workshops and supper clubs. The panel will be chaired by Joe Allen co-owner Tim Healy. He said: I think AIR is exactly what independent restaurants need. This breakfast is an opportunity for us all to share our expertise to build a better independent restaurant sector especially with the unique challenges the restaurant sector faces in the year ahead. The breakfast briefing will begin at 9am. London-based frozen yogurt company Sloane Bros extends 150,000 crowdfunding campaign London-based frozen yogurt company Sloane Bros has extended its 150,000 fund-raise on crowdfunding platform Crowdcube due to ongoing conversations with investors. The company, founded by Joe Chakra, is offering a 7.5 equity stake in return for the investment as it looks to open outlets in shopping centres across the UK as well as overseas franchises. So far, it has raised 77,030 from 130 investors. The largest investment to date is 20,000. The company said: Due to ongoing discussions with investors, the Sloane Bros campaign has been extended for two weeks and will now expire at midnight on 8 March. Sloane Bros opened its first shop in Brick Lane, east London, in June 2015, followed by its second in Nottingham in August 2016 at the Intu Victoria shopping centre. The pitch states: The funds from this round will be used to secure new UK locations and to launch the business-to-business packaged products business, as well as set up the franchising infrastructure. We believe the company would represent an excellent acquisition opportunity by adding a product line extension to several strategic acquirers, which would be more likely to provide better returns to the companys shareholders than a listing or private equity sale. However the company would, of course, entertain all approaches. Earlier this year, Chakra told Propel the company was looking to build a 16-strong UK estate in the next five years. Hawksmoor opens seventh London site, in Borough High-end steak brand Hawksmoor has opened its seventh London site and eighth overall, in Borough. The 144-cover venue in Winchester Walk (pictured) is in a Victorian former hops warehouse and features original timber beams and brickwork. The downstairs, 14-cover Cooks Room features its own kitchen, where Hawksmoors chefs test new dishes during the day while at night it turns into a private dining space offering a special menu featuring Borough Market produce. The main restaurant also features a weekly market specials menu, using ingredients from Borough Market. The location is particularly close to the hearts of Hawksmoor co-founders Will Beckett and Huw Gott as they built the brand on having close relationships with their suppliers. Many are located in Borough or nearby Bermondsey, including The Ginger Pig butcher. Gott told Hot Dinners: We have always dreamed of opening a restaurant in the area. Theres something really special about being on our suppliers doorsteps and, as Borough was such an influence on us in the early days, it feels like ten years later we are coming home. The other Hawksmoor sites are in Air Street, Guildhall, Knightsbridge, Seven Dials and two in Shoreditch, plus a regional site in Manchester. JD Wetherspoon to invest 2.35m in expanding Norwich pub JD Wetherspoon is to invest 2.35m in the Bell Hotel in Norwich. The venue will close for a 16-week refurbishment on Sunday (26 February), with the site being extended above the Santander bank next door. While the work is ongoing, Wetherspoon staff will work at the companys other branches in the city. The refurbishment will result in an additional 1,500 square feet of space. The garden is also being extended and a new kitchen, toilets and bar will be installed. Wetherspoon spokesman Eddie Gershon said: The Bell Hotel was our first pub to open in Norwich and continues to be extremely popular. We are committed to giving our customers the best pub possible and, as a result, we are carrying out the extension and refurbishment. We apologise to our customers that the pub will be shut for a number of weeks. However, we are confident they will welcome the new-look pub. Coaching Inn Group to start 1m transformation of Yorkshire hotel into Eatery and Coffee House concept Independent coaching inns operator Coaching Inn Group is set to start the 1m transformation of The Golden Fleece hotel in Thirsk, North Yorkshire. The property, which is one of the oldest coaching inns in England and dates to Tudor times, will close for 11 weeks from Monday, 6 March. The development programme will convert the venue into Coaching Inn Groups Eatery and Coffee House concept, with works including the refurbishment of the hotels restaurant, bar and accommodation. The Golden Fleece was acquired by Coaching Inn Group in a 5m double acquisition from Homfray Hotels in 2015, which also included The Feathers in Helmsley. Golden Fleece hotel manager Neil Doogan told BDaily: As a much-loved, iconic local landmark, we wanted to maximise our prime location to ensure we are known as the go-to place in Thirsk for family friendly, relaxed all-day dining. The next 11 weeks will see major work conducted on the property to breathe a new lease of life into the historic coaching inn, while maintaining its Tudor architecture. The plans look fantastic and were excited to be introducing our Eatery and Coffee House concept, which will see the addition of locally sourced produce, contemporary twists on traditional favourites, plus our popular sharing menu. Coaching Inn Group will launch a recruitment drive in April to appoint additional staff for the hotel. Punch launches digital ordering platform that combines Buying Club with call centre Punch publicans can stock up using a new e-commerce platform that has given the pubco a single view of customers across its sales channels. The Punch Buying Club website and call centre have been replaced by a single digital platform for staff to buy supplies. Commerce consultancy Salmon has effectively given Punch one website with two front ends one for clients and one for call centre representatives. Customers can log on to the new system from any device, while integration of the DataCash gateway has enabled secure multichannel payment processing. Customers have a personalised view of their account, outlet and deliveries and can book depot collections. Punch head of infrastructure and service delivery David Moulton-Bark told Internet Retailing: Our aim was to enhance the multichannel experience for our publicans across devices and implement a more manageable system across the business. With our new bespoke Order Management System, which is co-ordinating our customers experience across sales and fulfilment channels, we are managing our omnichannel operations far more effectively. Salmons best-in-class service will be a game changer. Northcote Leisure Group launches apprentice restaurant series Northcote Leisure Group is launching an apprentice restaurant series at its Cafe Northcote site in Blackburn. The companys up-and-coming talent will showcase their skills during six pop-up evenings spread over three months. From the chefs to the front-of-house team, the project is entirely apprentice-led, offering the insight and experience of running a kitchen and restaurant by organising, managing and delivering the series of events themselves. Co-owner Nigel Haworth said: Its a fantastic opportunity for the apprentices to show their enterprise and talents. They are controlling everything and will focus on the complexities of making the food, service and ambience special. The cooking, marketing and service is all down to them and Im sure theyre going to put everything into the nights to make them a great experience for the diners and themselves. Each evening will consist of a bespoke five-course menu plus coffee with the option of a matched beer or gin flight created by Northcote sommelier Alexandros Kitsos. Proceeds from each event will go towards the BKs Heroes, Blackburn Nightsafe and Blackburn Youth Zone charities. The first two evenings will take place next month, with the other weekend events in April and May. Patisserie Valerie to open Lichfield site Patisserie Valerie, the company that has sector investor Luke Johnson as executive chairman, is to open a site in Lichfield, Staffordshire. The company has secured a site at the new Friarsgate development in the town. It will join Bistrot Pierre, the restaurant group backed by private equity firm Livingbridge, PizzaExpress, Azzurri group-owned Zizzi and Birmingham-based Handmade Burger Company, which have all previously agreed sites at the development. In total, Friarsgate is expected to bring between eight and ten restaurants, 20 shops, 82 apartments and 11 townhouses to the city centre. Richard Upton, deputy chief executive of developer UI, told the Lichfield Mercury: It is an exciting time for Lichfield and I am confident our investment will generate jobs and growth for the area, which has always been a key objective for the Friarsgate development. Patisserie Valerie, launched in 1926 in Soho by Belgian-born Madame Valerie, has more than 115 sites across the UK. Innis amp Gunn signs China distribution deal Scottish brewer and retailer Innis amp Gunn has signed a deal to distribute its beer to the on and off-trade in mainland China, Hong Kong, Macau and Taiwan. The distribution deal with Dxcel International will focus on Innis amp Gunns flagship ale Original and Ossian, a golden ale by Inveralmond Brewery, which was bought by Innis amp Gunn in April last year. The China deal will see Dxcel International utilise its vast network of premium bars and restaurants and premium off-trade, including hotel chains and supermarket groups. Dxcel International also operates an estate of Tap House pubs and Deans Bottle Shops in major Chinese cities such as Shanghai and Shenzhen. Innis amp Gunn will enlist Shanghai-based Scotsman Alan Hepburn to work alongside Dxcel International in supporting its sales and marketing plans. Innis amp Gunn founder and master brewer Dougal Gunn Sharp said: Exports have always been very important to us since we started 13 years ago. Weve seen our products do exceedingly well in Canada, the US and Sweden and we thought it was about time we headed into the largest beer market in the world. China excites us not only because of its size, but also its growing passion and thirst for great craft beer. In Dxcel International, we have found partners with not only the network to distribute beer, but tremendous insight on consumer tastes and a joint passion on educating and informing consumers about the breadth of what great beer is and can be. The deal follows Innis amp Gunns campaign on crowdfunding platform Crowdcube, which raised 2.5m to fund the roll-out of its Beer Kitchen brand and double its turnover to 25m during the next three years. East Sussex-based Harveys launches canned beer range to open up whole new market: East Sussex-based brewer and retailer Harveys has launched a canned range of beers as it looks to open up a whole new market. The company, based in Lewes, started using cans after being asked to supply beer for the British Airways i360, a 450-foot viewing pod in Brighton. Harveys spokesman Bob Trimm said: With our new branding on the cans it created a whole new market for us, with a younger demographic clearly attracted to our beer some of whom told us they would never have tried it if theyd only come across it in cask. We believe cans give us the opportunity to engage with a demographic and a route to market that would not have considered us as solely a cask ale producer. Weve had interest from companies that supply cruise ships and airlines and were also talking to restaurants and hotels. These are all conversations we couldnt have had with cask ale. Laine Pub Company reports turnover and Ebitda growth Multiple pub operator and brewer The Laine Pub Company has reported turnover up more than 10 and operating Ebitda up more than 23 for the financial year to 30 June 2016. The group, which operates 48 pubs in the London and Brighton areas and which brews from four on-site microbreweries plus a full production brewery in central Sussex, saw Ebitda rise to 3.9m on turnover of 30.4m, up from Ebitda of 3.1m on sales of 27.5m the previous year. The company stated that performance was particularly pleasing in the London estate where sales were up nearly 45. It said that like-for-like Ebitda in London had also grown significantly showing the strength and quality of sites acquired in prior years, particularly the Four Thieves in Battersea and the Peoples Park Tavern in Hackney which are both showing very strong growth. O desempenho foi positivo na propriedade pub Brighton com vendas e Ebitda quase 5 e 7, respectivamente. A empresa informou que isso teria sido ainda maior, mas para as principais obras na frente marítima de Brighton que afetou alta temporada de negociação em dois dos seus locais mais movimentados, Tempest e Fortune of War. Commenting on the 2016 results, chairman Gary Pettet said: We are very pleased with the performance of the business in 2016 and are excited about the pipeline of London acquisitions we are considering for 2017. We have had a strong start to FY17 and believe we will further enhance this growth through acquisitions in the second half of the year. O desempenho do primeiro semestre de Laines no FY17 mostrou uma taxa de crescimento mais elevada do que o mesmo período no ano precedente, com vendas para cima 15 para os seis meses a 31 dezembro 16. Comentando no desempenho, o executivo principal Gavin George (retratado) disse: Bom verão e um excelente Natal nos ajudaram a superar as expectativas na primeira metade do nosso ano fiscal. As viagens de trilho dentro e fora de Brigghton tornaram-se mais desafiadoras durante o período, mas as vendas de Laines como-para-como para o semestre permaneceram quase 10 acima. The same six-month period also saw the opening of the Ladywell Tavern in Lewisham (Laines first managed expert site with Enterprise Inns), the acquisition of the Honor Oak pub in Forest Hill, south east London, and the launch of a new craft beer portfolio under the Laine Brew Co business. The core range, which includes Source Pale Ale and Ripper IPA, are the first beers to be brewed at Laine Brew Cos new 65 hectolitre facility in Adversane, Sussex. Deltic Group appoints new finance director The Deltic Group, the UKs largest operator of premium late-night bars and clubs, has appointed Alex Millington as group finance director. Millington has been with Deltic since 2013 he joined the group as the head of finance and was responsible for the management of the 18-strong finance department. No seu novo papel, o seu mandato é alargado para incluir a supervisão das funções de propriedade, aquisição, folha de pagamento e TI, bem como um maior envolvimento na implementação e concepção da estratégia de grupo. Ele tem mais de 15 anos de experiência, com uma série de cargos seniores, incluindo controlador financeiro na embalagem especialidade europeia e envelope fabricante Bong UK e analista financeiro para Rapak, uma subsidiária da DS Smith, o grupo internacional de embalagens. Peter Marks, diretor executivo do Grupo Deltic, disse: Após um processo de seleção longo e cuidadoso, estamos muito satisfeitos em anunciar a nomeação de Alex como diretor de finanças do grupo. He has a fantastic range of skills and experience. We are confident that he will continue to make a valuable contribution to Deltic and I look forward to working with him. Millington added: I look forward to working with the executive team and the board as we continue to drive the business forward. DampD London strengthens management team with three new directors Restaurant group DampD London has strengthened its management team ahead of its planned expansion with the appointment of three new directors. Sarah Jackson has joined as people director to lead DampDs global HR strategy. She was previously at the Maybourne Hotel Group, where she was group HR director. Prior to that role, Jackson held HR director positions in the luxury retail sector for various brands, including de Beers (part of LVMH) and Links of London. Michael Farquhar has joined as operations director, a new role within DampD with the responsibility of managing all UK operations. He was previously global operations director at C La Vi Group in Singapore, where he led the operations team. Farquhar has also had extensive food and beverage experience in the hotel sector including spells at Four Seasons and Intercontinental. Meanwhile, Paul OShaughnessy has been appointed purchasing director. He has joined from Harrods where, as purchasing director, he led the buying strategy for its restaurants and retail business. Previously OShaughnessy held a number of senior purchasing roles within various major retail and restaurant groups, including Safeway, Whitbread and BHS. All three directors will report into chief operating officer Toby Harris. Chairman and chief executive Des Gunewardena said: These appointments have been made to further strengthen DampDs management team ahead of some significant expansion planned for 2017 and beyond. With five new restaurant launches confirmed for 2017 and a number of others in the pipeline, we are very positive about the prospects for DampDs business in the UK and overseas. Be At One on the market with 60m price tag Cocktail bar business Be At One, set up by three former TGI Fridays bartenders and 32 owned by Piper Private Equity, has been put up for sale for up to 60 million, The Times has reported. The company, which runs sites that offer a choice of 190 cocktails and no food, is reported to have hired AlixPartners to handle a formal sale. According to Debtwire, which covers the leveraged finance sector, AlixPartners approached potential debt providers to assess appetite for the business before deciding to press ahead with a formal sale valuing the business at between 55m and 60m. Founders Steve Locke, Rhys Oldfield and Leigh Miller, funded the opening of their first Be At One bar in Battersea, south London, in 1998 with car loans and credit cards. Of its 31 bars, 17 are in London, with further sites in Bat, Brighton, Birmingham, Cardiff, Leeds, Liverpool, Manchester, Oxford and Sheffield. In its most recent year to 27 March 2016, turnover increased by 32 to 29.8m with group Ebitda up 42 to 4.7m and store adjusted Ebitda up 30 to 7.5m. Piper paid 8m for its 32 stake in Be At One in 2011. Richoux Group hires Simon Morgan as non-executive chairman Richoux Group has announced the appointment of Simon Morgan as non-executive chairman with immediate effect. At the same time, Philip Shotter has resigned as non-executive chairman. The company stated: The board would like to thank Mr Shotter for his service to the company. Simon David Morgan, aged 53, is currently a partner at Olswang. Mr Morgan is also a director of 34 Boscombe Road Freehold Ltd and New Notes amp Noises Limited. There are no other matters that are required to be disclosed under Schedule two paragraph (g) of the AIM Rules in relation to the appointment of Mr Morgan. Everyman Media secures Stratford site Everyman Media has confirmed that the previously announced venue in Stratford-upon-Avon has now become unconditional. It is expected that the new four screen site will open in the second quarter of 2017. The lease for the site is 25 years and the annual rent is 185,880 per annum. The landlord of the Stratford-upon-Avon site is Blue Coast Stratford. Blue Coast Stratford and Blue Coast Private Equity, who owns 19.1. of the company, are companies within the same group. Michael Rosehill, a non-executive director of the company, is a director of both entities. The company stated: Due to Mr Rosehill, as a director, and Blue Coast Private Equity L. P, as a substantial shareholder, being connected with Blue Coast Stratford LLP, the lease arrangement at the venue in Stratford-upon-Avon is considered to be a related party transaction under the AIM Rules. The directors of the company consider the terms of the lease to be on commercial terms. Furthermore, the directors of the company, other than Michael Rosehill, having consulted the companys nominated advisor Cenkos Securities, consider the terms of the lease to be fair and reasonable insofar as the companys shareholders are concerned. Social platform that helps nightclubs and bars fill their venues closes crowdfunding campaign after raising more than 103,000 Licklist, a social platform that helps nightclubs and bars fill their venue, has closed its fund-raise on crowdfunding platform Seedrs having raised more than 103,000. The company, co-founded by Brad Nobbs and Ian Hope, was offering a 7.58 equity stake as it looked to raise 100,000 to expand its operation. It has now closed the campaign having raised 103,288. The pitch stated: Licklist is a pioneering social platform integrated with an international directory of nightclubs, bars and music festivals. We solve a two-fold problem. For 18 to 30-year-olds we provide a 360-degree solution to organising the perfect night out. For nightclubs and bars we provide innovative tools to fill a venue both cost-effectively and efficiently. With the funding in place we will assemble a sales team spearheaded by former Time Out chief commercial officer Kimberley OHara. The funds will allow us to build a sales operation that introduces venues not only in the UK but in Europe to the Licklist solution. We align ourselves with the likes of TripAdvisor, which dominates the market for hotel reviews, and Just Eat, which does the same for takeaway restaurants. Were looking to do the same and dominate the market for nightlife and establish Licklist as the only brand people want to be associated with. Marco Pierre White franchised estate to hit 40 sites this year, opening in Swindon next month Marco Pierre Whites franchised restaurant company Black and White Hospitality is to open a Bardolino Pizzeria Bellini amp Espresso Bar in Swindon next month following openings in Bristol and Birmingham. The celebrity chefs franchised estate is set to hit 40 sites this year, with a total of seven due to open in 2017. The new 80-cover restaurant will be in Wood Street at the site of former The Old Bank restaurant. Manni Madhani will operate Bardolino under licence from Black and White Hospitality and will also manage The Bank bars, which are located on the first and second floors of the building. White said: Bardolino represents affordable, friendly and casual dining with authentic recognisable Italian dishes. After months of planning for the opening, Im very much looking forward to opening the doors and offering a real taste of Italy to Swindon diners. Nick Taplin, chief executive of Black and White Hospitality, added: Marco and I have a great relationship with Manni and were looking forward to working together on this venture. Bardolino is designed to offer a fresh alternative, where authentic, uncomplicated food served promptly is absolutely essential. White is an active shareholder and investor in Black and White Hospitality. The company owns the franchise rights to five Marco Pierre White restaurant brands Wheelers of St Jamess, Steakhouse Bar amp Grill, Mr Whites English Chophouse, Marcos New York Italian, and Bardolino Pizzeria, Bellini amp Espresso Bar. Black and White Hospitality works alongside hotel owners to provide a branded, profitable food and beverage solution to their hotel business. The company currently has 34 restaurants across the UK and Northern Ireland. 200 Degrees lines up sixth site, in Cardiff Nottingham-based coffee roaster and retailer 200 Degrees has lined up its sixth site, this time in Cardiff. The coffee shop and barista school will take up HK4 Groups recently closed Base Barley venue in Queen Street. The site will undergo a 250,000 refurbishment, with the opening scheduled for late spring. 200 Degrees operates two sites in Nottingham and others in Birmingham and Leeds. The companys fifth venue will open in Leicester on Thursday, 16 March. 200 Degrees co-owner Tom Vincent said: The area is one of the citys main shopping streets with a castle at one end, so in that sense it feels a lot like our first shop. Cardiff is a vibrant city and well be bringing our own signature roasts and individual style of comfortable interiors, which we hope will be as popular here as they are elsewhere. We will be setting up one of our barista schools upstairs and look forward to becoming part of the growing independent coffee scene in Cardiff. Our customers are a nice mix of business people, shoppers, students, friends meeting up and a good number of people just wasting time on social media, we aim to keep them all happy. Being near Queen Street station means theres also a need to be properly focused for people on the go and well bring all our experience from our Nottingham station site to make sure the service is up to speed and spot on. Vincent added that the company is planning more openings, with two venues already at offer stage. Shaker Group expands into hotel sector with third venue Shaker Group has expanded into the hotel sector after acquiring its third site. The company has bought the Old Rectory House in Redditch, Worcestershire, through agent Christie amp Co off an asking price of 1.45m. The company also owns and operates Euston cocktail bar Shaker amp Company, Birmingham restaurant Gas Street Social and hospitality consultancy Shaker Bar School amp Consultancy. Shaker Group is undertaking a 500,000 investment in the Old Rectory House Hotel. The programme at the ten-bedroom, three-acre hotel and grounds includes creating a 70-cover Orangery Restaurant, 60-cover terrace and gardens, 30-seater cocktail lounge, and 14-seater private dining and conference facilities. The menu will specialise in fresh, seasonal and shareable modern European cuisine, including Himalayan salt dry-aged steaks, and a drinks menu featuring handcrafted signature cocktails and sharing drinks created by the Shaker consultancy team. The Doomsday Book lists a building on this site in 1086, during which time Lady Godivas son was lord of the manor. The great grandson of Sir Christopher Wren also lived in the house for more than 40 years and made a number of alterations. He modernised the original Elizabethan house in 1812 by adding a Georgian facade to the front elevation of the building. Shaker Group managing director Adam Freeth said: We are delighted to have acquired grade II-listed Old Rectory House, which has stood on the Redditch site for several hundreds of years. Old Rectory House will sit well within our eclectic mix of hospitality businesses. We look forward to restoring the former glory and family spirit that has characterised this historic venue. Brunning amp Price opens the Fox Revived in Norwood Hill Brunning amp Price, the 58-strong pub division of The Restaurant Group, has opened the Fox Revived in Norwood Hill, Surrey. It isnt the first time Brunning amp Price has been involved in the history of the pub the founding partnership of Jerry Brunning and Graham Price first ran the pub as the third in their estate in the 1980s. Eventually the partnership left Surrey to concentrate on pub opportunities around Chester, but now the company has spread further afield to once again return to the area. This is the first pub the company has opened in 2017. Later in the year there are plans to open the Dinorben Arms in Bodfari, Wales, and the Haycutter in Oxted, Surrey. A spokesman said: We are currently recruiting for around 40 crew members for each pub and are fortunate to have sister pubs around both our new developments, which will enable us to take on brilliant people as we find them and work with them to get them up to speed before we have even finished the developments. Health and leisure resort Champneys reports turnover and profit boost Champneys, the health farm and leisure resort business owned by Dorothy and Stephen Purdew, has reported turnover rose 7.2 to 32,490,307 in the year to 30 April 2016. The business, which added Eastwell Manor in Kent to its existing portfolio of four resorts in November 2016, reported pre-tax profit of 1,818,425 (2015: 1,625,410) after exceptional items of 1,353,608 (2015: 1,643,394). The total number of guests visiting Champneys resorts rose to 166,970 (2015: 255,404), with average revenue per guest of 170.13 (2015: 170.86). The company earned royalty income of 1,441,283 in the year (2015: 1,469,217). Deliveroo has created more than 6,000 jobs Deliveroo has created more than 6,000 jobs in the UK, according to a new study commissioned by the food delivery company as it reaches the fourth year since making its first delivery. The company saw UK orders increase by 650 in 2016 as it undergoes rapid expansion. The company has created 6,300 jobs since its launch, according to research by Capital Economics commissioned by Deliveroo, although the study gives no details of the average pay or hours worked in the jobs created. The study also finds that Deliveroo has generated 200m in revenue for restaurants in Britain. Alasdair Murdoch, chief executive of restaurant chain Gourmet Burger Kitchen, said Deliveroo had produced a positive impact in a number of areas of our business, including an increase in sales, which had led to us employing more people right across our business. Heineken gives 50,000 to Pub is The Hub Heineken has given 50,000 to Pub is The Hub, with the funds directed towards the initiatives Community Services Fund and regional hub of advisors. The fund was launched in 2013 to kick-start pub diversification schemes run by licensees in the form of grants of up to 3,000. Support for the regional hubs will help with running costs, marketing and its small team of advisors around the UK. Heineken corporate affairs director David Paterson said: We are delighted to build on our support of Pub is The Hub. We warmly welcome the governments announcement last month that it will fund the organisation and we are pleased to join the government in its support and match its donation of 50,000. Heineken has partnered with Pub is The Hub for some years and, with 1,050 pubs in our Star Pubs amp Bars estate, we share Pub is The Hubs belief that the pub should be the centre of vibrant community life. Pub is The Hub chief executive John Longden added: We are thrilled Heineken has chosen to support Pub is The Hub with such a generous donation. It recognises that great licensees and their pubs play an enormously important role in communities across the UK. With Heinekens help, we can continue to support these small businesses with advice and small grants. In turn, these schemes will continue to change peoples perceptions of pubs, drive local economies, support local employment and provide important community hubs. BrewDog opens DogTap Columbus Scottish brewer and retailer BrewDog has opened its brewery outlet in the US DogTap Columbus featuring a dozen taps of the companys own craft beer alongside curated guests from the US. The company plans to double this offering to 24 taps when the BrewDog brewhouse is fully operational. To celebrate the doors opening, the company air-freighted BrewDog beer direct from its kegging line in Scotland, while further beers will be supplied by the new brewery in Columbus, Ohio, which is due to start production soon. DogTap Columbus is also offering a range of wines and liquor, sodas from Boylans Bottling Company, and freshly roasted barista coffee. DogTap Columbus, which is in Gender Road, Canal Winchester, has a range of different seating options, ranging from full table service to bar stools. DogTap also has a restaurant serving freshly cooked-to-order burgers, salads, pizzas, bar bites and sharing boards. The taproom features a gaming area with shuffleboard and pinball machines. London Cocktail Club launches membership scheme ahead of double opening in the capital London Cocktail Club (LCC) has launched a membership scheme ahead of its opening of two new sites in the capital this spring in Monument and Bishopsgate. The free club-style scheme will reward customers with a wide selection of perks true to the brands family and friends-oriented personality. The openings will be the seventh and eighth sites for LCC, which is owned by JJ Goodman, while the membership programme will offer tailor-made deals on the first day of every month. Offers will include 20 to 50 discount on drinks at selected venues, a SecretServe cocktail deal, exclusive access to events and invitations to members-only events, queue-jumping opportunities, free sharing cocktails, and a free birthday cocktail. Goodman said: Weve been dying to launch membership. It gives us the opportunity to give back to those who love LCC as much as we do. It was always an inevitable offering from us and we cant wait to see how far we can take it London Cocktail Clubs venues are in Bethnal Green, Covent Garden, Goodge Street, Islington, Oxford Circus, Shaftesbury Avenue and Shoreditch. Advanced Social Media Masterclass schedule revealed The schedule for the Advanced Social Media Masterclass has been revealed featuring all-new content and insights to allow companies to increase brand exposure and broaden their reach. Propel has partnered with digital marketing company Digital Blonde for the event, which encompasses a full-day programme of tips, insights, case studies and information to help create sector-leading, compelling content. The event takes place on Friday, 7 April at One Moorgate Place in London. The day will open with Digital Blonde founder Karen Fewell introducing the latest social media technology and trends and how these will have an impact on food, drink and hospitality marketing. It will detail all the emerging trends to watch out for and how businesses can benefit from them. Delegates will find out everything they need to know about Facebook, Instagram, Snapchat and Twitter. The sessions will revisit effective social media campaigns, with a special focus on flops and triumphs. It will delve into what success looks like across each platform and how to avoid the potential pitfalls. The day will also explore the psychology of marketing, giving delegates the chance to understand human behaviour and decision-making processes. There will be a session on boosting social success with PR and how they should work together for best results that really get audiences engaged and involved. The discussion will be brought to life with recent and relevant examples to learn from. The day will also look at the sites, blogs and social media accounts with highly engaged audiences that possess the power to make a place or product a hit. Delegates will find out how to create their dream team when it comes to recognising, recruiting and retaining social talent. Getting the job spec right, as well as understanding your audience, play a part in this mission and this session will help businesses to become a magnet for the talent they want. The event will also look at exploring how to use analytics to inform business strategies and how measuring and monitoring key metrics can lead to continuous performance improvement and a sector-leading social media presence. Delegates will also find out how their social media messages and campaigns can benefit from social advertising, all without using big budgets. The session will cover advertising examples, appropriate spend and how to evaluate paid-for activity. The day will also cover making sure your social marketing is engaging for all and there will be a session providing clarity on marketing to Baby Boomers, Generation X, millennials and Generation Z. Delegates will also find out the best ways of using social media to attract families to their pub or restaurant. The day will be rounded off by a panel of experts, who will answer burning questions that have arisen during the event. Tickets are 295 for Propel Premium members and 345 for non-members and can be booked by emailing anne. steelepropelinfo Handful of places left at Propel Multi Club Conference There are now only a few places left at the Propel Multi Club Conference on Thursday, 9 March at the Millennium Gloucester Hotel, 4-18 Harrington Gardens, London SW7 4LH. Paul Hemming, managing director at AlixPartners . will provide an overview of current mergers, acquisitions and refinancing trends in the UK market and reflect on market growth. Michael Ingemann, chairman of the ground-breaking Copenhagen-based Claus Meyer Holdings (founders of Noma) . will talk about learnings from launching a food hall and a fine dining restaurant in New Yorks Grand Central station last year while also launching a culinary school in Brooklyn. Andrea Ferraz, analyst at Morgan Stanley . will look at the impact of third-party delivery on the UK foodservice sector, compare progress in the UK with other major markets and give her views on how third-party delivery will develop in the UK. Nick Pring, co-founder of Urban Pubs and Bars, will talk about creating a unique market position in London suburbs, building a business the second time around, finding property and repositioning JD Wetherspoon pubs, creating a pizza concept, and opening a 12,000 square foot pop-up at Stratford Westfield. John West, head of franchising sales for Coffee Republic . will set out how the company has revived its fortune in the UK and overseas, its USPs, its position within the coffee market, its franchising strategy, and future plans in the UK and abroad. Jason Myers, chief executive of Busaba Eathai . the concept created by Alan Yau, will talk about evolving the brand, staff recruitment and retention, prospects for the Thai market, brand longevity, and developing its delivery and takeaway business. Kevin Charity, founder of Coaching Inn Group . will set out the benefits of taking Business Growth Fund investment two years ago, including his reflections on the process and how it has quadrupled the value of the business through the execution of a business plan that has included buying new sites, strengthening the management team, leveraging head office costs, and growing site Ebitdas through investment and operational improvements. Dan Einzig, food and beverage entrepreneur and chief executive of sector design agency Mystery . will look at current trends in Los Angeles and London and the learnings from innovative brand concepts his agency has helped to develop, including Bubbleology, Za Za Bazaar, Yorica, Rawligion and Dub Jam, its own Caribbean barbecue and reggae rum bar concept. Jayne Baker, managing director of Wright amp Bell, will talk about the ground-breaking 3.2m Imbiba-backed Kitty Hawk, the department store of dining concept combining shopping, drinking and dining its progress at its first site in South Place, and future prospects. Atholl Milton, co-founder of Street Dots . will speak about the companys development of a unique street food business model, the size and quality of the market, connecting and developing high-quality street food traders, and the way he sees street food developing in the future. Steve Locke, co-founder of Be At One . will set out how the company has developed its own distinct position in the cocktail market with a focus on staff training and development, progress in the regions, and future prospects. Multi-site companies can book two free places each by emailing anne. steelepropelinfo or calling 01444 817691. Propel Premium subscribers to receive new membership benefit Subscribers to Propel Premium are to receive a new benefit a 50 discount on tickets to Propels Masterclass series of events in 2017. The series includes The Advanced Social Media Masterclass, The Leadership Masterclass, the Finance and Investment Masterclass, and the Multi-site Management Masterclass. The current free service to all existing readers remains the same but readers can opt to upgrade to receive the Propel Premium service. Propel Premium subscribers also receive the Morning Newsletter, which is sent at 6.30am each weekday, 12 hours earlier at 6.30pm the day before. On 1 March, Propel Premium subscribers will also receive an updated version of the Propel database of multi-site companies, which will add another 200 companies to the existing database of 700 to hit the 900 mark. For operators, annual subscription costs 345 plus VAT, with an extra 50 per additional subscriber at each company. For suppliers, annual subscription costs 445 plus VAT, with an extra 50 per additional subscriber at each company. To subscribe to the Propel Premium service, email anne. steelepropelinfo Morning Briefing: Each morning, Propel publishes a comprehensive morning newsletter, reporting the latest industry news Propel Multi Club: Three times a year the Propel Multi Club meets to hear presentations from top operators and sector watchers. This is the best-attended conference series in the sector Study Tours: Propel partners sector expert home and abroad to show operators the best in new and ongoing concepts Masterclasses: Propel holds marketing, social media, brands and multi-site management masterclasses to get under the skin of the most dynamicfast-moving and challenging areas in the sector Dusk til Dawn Awards: These awards, which are held after The Bar and Nightclub Conference and held in association with the Association of Licensed Multiple Retailers, recognise the best operators in the bar and nightclub sector Investors and Operators Dinner: This annual dinner hosts the UKs most active sector investors and the sectors most dynamic growth companies to expand mutual networksWhat is IntraDay Trading Intraday trading as the name suggests refers to the trading system where you have to square-off your trade on the same day. Squaring off the trade means that you have to do the buy and sell or sell and buy transaction on t he same day before the market close. Intraday Trading is also referred to as Day trading by many traders. Vamos explicar o comércio intra-dia com um exemplo. Suponha que você tenha comprado 100 ações da ABC limitada durante as horas de mercado aberto, então você tem que vender o mesmo não. Dos estoques de ABC limitada antes do fechamento do mercado. É o caso se você vendeu os estoques, você tem que comprar a mesma quantidade do estoque que você vendeu mais cedo. Em plataformas de negociação on-line quando você está fazendo uma transação intraday, você tem que especificar explicitamente (como mostrado abaixo) que é uma transação Intraday ao colocar a ordem. No entanto, no caso de uma compra de transação você sempre tem a opção de mudá-lo para a entrega Mais tarde, antes do fechamento do mercado. Na maioria das plataformas de negociação on-line posições compradas sob negociação intraday são quadrados fora automaticamente se não feito por você antes do fechamento do mercado. Por que muitos comerciantes encontrar Intraday Trading atraente Brokerage encargos para as ações negociadas no âmbito do dia segmento de negociação são muito menos do que o segmento de entrega. A margem elevada está disponível para a troca do dia (por exemplo. Se você tem Rs.5000 em sua conta, você será permitido fazer transações worth várias vezes deste valor. Esta relação varia de acordo com a política das corretoras. Alguns da corretora As empresas ainda permitem até 10 vezes a margem) Eles não querem realizar suas posições durante a noite como o preço das ações pode ser impactado devido a algum outro evento e abrir com uma lacuna ou gap para baixo no dia seguinte. Estratégias de negociação Intraday - Existem vários estilos de negociação seguida pelos comerciantes para negociação Intraday. - Alguns comerciantes foco em muito curto prazo e sair da posição, uma vez que atingem o nível mínimo de lucros. Esses comerciantes geralmente dependem Volume de transações para fazer um lucro substancial. Eles realizam vários comprar e vender comércios e às vezes sair da posição em poucos minutos. - Alguns comerciantes confiam na tendência de negociação Intraday e geralmente são muito mais paciente e fazer menos transações. - Few comerciantes recurso para Intraday negociação apenas no caso de algum evento importante quando um determinado estoque é suposto ir para cima ou para baixo com base em algum evento. Diferença entre a compra de ações na base Intraday e Base de Entrega - Se você comprou 50 ações de alguma empresa na base de entrega, essas ações serão transferidas para sua Demat Conta (geralmente leva 2-3 dias para concluir a transferência) e você pode fazer O que quiser com as ações. Você pode mantê-los por 5 anos ou vendê-los na próxima semana. - Em ações de negociação intradiária não são realmente transferidos para a sua conta e você tem que quadrado fora de sua posição antes do fechamento do mercado no mesmo dia (vender mesmo número de ações) Intraday Trading para Iniciantes Muitos iniciantes no mercado de ações encontrar intraday trading um atraente Opção e ver isso como uma oportunidade para ganhar algum dinheiro rápido em uma base diária. No entanto, temos uma palavra de cautela para eles como negociação intraday não é tão simples como parece. Obter lucro em negociação intraday em uma base diária não é tão fácil e requer muito trabalho duro e discipline. What são suas opiniões sobre este 8211 8220Whether Um novato no mercado de ações deve recorrer a negociação intraday ou not8221.Drop em um comentário para compartilhar suas opiniões. Eu comprei HDIL em intraday de 100 ações 73 rs. Quando a ordem de compra é executada. Eu pensei em vender as ações assim que eu coloquei mais 1 ordem para vender 100 partes de HDIL 74.25. Mas e no final do dia a minha conta de negociação mencionou eu tinha feito 4 transações de 2 comprar e 2 vender de 100 ações de cada HDIL. Transação refere-se como comprou 100 partes de HDIL 73 Vendido 100 partes de HDIL 74.25 comprou 100 partes de HDIL 73.40 Vendido 100 partes de HDIL 73.40 O que eu inferred é ordem de venda que eu coloquei é feito como transação de venda curta em intraday. Isso significa que eu não consigo superar minha posição intradia em meu eu. Eu tenho que esperar para fechar o tempo de mercado para quadrado fora de minha posição. Por favor esclareça sobre este senhor, se nós fizermos a negociação de meio expediente (intraday ou entrega) e começaremos o lucro por o ano 100000 ou 200000 então nós necessitamos pagar o imposto para essa base do ano ou não requerido. Para o comércio Intraday, por exemplo, o script x como pode o tempo que eu posso comprar e vender por dia há alguma limitação aditya kumat diz: eu quero ser um comerciante de dia com 5000 rs sou iniciante é este montante é certo para começar e que corretor é Melhor para mee 8230. becoz algum corretor tem algumas condições mínimas conta equilíbrio como 20000 ou 25000rs plz me ajudar sobre este Obrigado pela explicação maravilhosa, tenho uma pergunta. No final do dia em que eu tenho a praça-off que compra a minha parte se ninguém está interessado neles (o cenário é que eu comprei ações na manhã e na necessidade de quadrado fora antes do dia final, mas não há comprador) Se A plataforma de negociação faz quadrado fora automaticamente, onde a parte vai para a troca de negociação no caso de não existirem compradores (eu estou assumindo que vá para a troca de troca ou seja BSENSE) Ujjaval Jain diz: Senhor, principalmente em todas as plataformas on-line de negociação intraday , Se o cant de u faz offs quadrados, fará sqaure offs automaticamente Não existe nenhuma condição tal como cada partes sellingbuying do corpo tem que buysell as partes antes do fechamento. Se algum alguém não vende, não haverá um desajuste no final do dia e será automaticamente quadrado no final do dia e eu acho que o preço de fechamento pode ser givenwithdrawn para todos os clientes que não terminar o seu negócio. Eu sou novo para compartilhar o mercado, na verdade apenas começou a navegar na net para ter uma idéia. Então, minha suposição acima pode estar errada. Mínimo 1,00,000 para renda livre de risco. Veja como outros negócios não como apostas que você vai apostar 15.000 se a previsão direita, em seguida, 30.000 se errado, em seguida, 1.0008230 só acho que você está investindo 1,00,000 em uma loja, então o quanto você vai esperar mensal. minimum 5 a 10k. Mas acho que se você vai investir 100 crores em um filme de Bollywood, então você poderia esperar 20 a 30 crores .. Assim, os lucros e os lucros varia de acordo com o capital de investimento e sector. so sempre esperar para o rendimento decente de seu capital original investido. Vinod shet diz: ayaan malhotra diz: PERFEITO ANSWER ADMIN ver AYAZ se eu tenho uma pedra que o que quer que eu vou tocar com ele, então que seria de ouro, só acho que vou dizer isso a alguém ou vai dar isso a ninguém. Nooooooooo82308230..never82308230. Você já viu algum blog ou dicas de warren buffet ou rakesh jhunjhunwala. Eles só declaram sua carteira apenas para ganhar em volume daqueles empresa em que eles já estão investidos anteriormente. Se alguma casa corretora está fornecendo essas dicas, então o seu ok bcoz eles estão dando para o seu ganho de corretagem em otherway eles estão negociando por sua mão, mas se alguém mais sem cartão de corretor dando dicas em favor de algum dinheiro, então ele também é como você meu Querida apenas esperando e prevendo por algumas habilidades. Se o alvo for atingido então eles terão o crédito, mas se parar a perda trigered então eles dirão que é culpa da volatilidade do mercado e da tendência errada, mas você vai perder o dinheiro, não eles. Esses tipos de chamados gurus do mercado. Eu quero saber, sobre o custo real da ação, por exemplo, valor de 0,10 partes valor de face 1,00 se quiser comprar 10.000 partes do que quanto montante será. Deduzido da minha conta. É 1000 ou 100008230 .. por favor, responda em breve Você tem que pagar o valor de mercado (valor da ação) para comprar o estoque. O valor nominal é o valor do estoque no momento do IPO. Você não precisa entrar nisso. Senhor, a minha primeira pergunta é qual é a diferença entre a negociação em dinheiro e negociação no dia intra Em negociação intraday devo pagar em dinheiro durante a compra de quaisquer ações senhor, também me ajudar a entender que quantos tipos de sistemas de negociação existem no mercado de ações que eu quero dizer Para dizer gentilmente fornecer um gráfico onde FUTURE TRADINGCASH TRADINGPOSITIONAL TRADINGINTRADAY TRADING e se alguns tipos de sistemas de negociação estão lá no mercado de ações será diferenciado em uma linguagem simples. Procurando sua resposta adiantada. Agradecendo-lhe In Intraday negociação você terá que pagar em dinheiro, mas que será uma fração do montante total de ações compradas durante intraday. Por exemplo, se você quiser comprar 100 ações da ABC Ltd. em Rs. 100 por ação no comércio intradia, então você precisa ter 10000 dólares (100 x 100) em sua conta. Seu corretor permitirá que você coloque o comércio, mesmo se você tem uma fração desse valor em sua conta comercial, por exemplo. 20 8211 Rs. 2000 (difere de corretor para corretor). No entanto, você terá que quadrado fora do comércio antes do encerramento do mercado. Em relação à sua pergunta sobre os tipos de trading. It pode ser categorizado em grande parte como Stock Trading 8211 8211 Intraday de negociação, 8211 Cash Trading (Entrega Trading) Opções de negociação futura Trading Commodity Trading (feito para commodities em diferentes bolsas) Forex Trading (negociação em diferentes moedas )

No comments:

Post a Comment